Asiakaspalautteet vahvistavat tekemisen suuntaa, Uutiset ja tapahtumat - MIP Electronics Oy
  • Kirjaudu sisään
  • Kirjaudu ulos
article
stdClass Object ( [image_intro] => images/docs/fi/shutterstock_kysely_keskisuuri.jpg [float_intro] => [image_intro_alt] => [image_intro_caption] => [image_fulltext] => [float_fulltext] => [image_fulltext_alt] => [image_fulltext_caption] => )

MIP:llä on viime syksystä lähtien kerätty palautetta sekä tarjouksia pyytäneiltä että ostaneilta asiakkailta. Tarkoituksena on ollut pysyä ajan tasalla siitä, miten toiminta koetaan ja missä onnistutaan.

Palautetta on saatu runsaasti, ja tulokset ovat herättäneet jopa hieman hämmennystä – positiivisessa mielessä. Meiltä ostaneilta on saatu kokonaisarvosanaksi 5,5 (asteikolla 1–6), ja myös ne, jotka eivät lopulta ostaneet, antoivat arvosanaksi 5,0.

Kehittämisehdotuksia on myös kertynyt. Niitä arvioidaan yhdessä koko tiimin kesken, ja erityistä huomiota kiinnitetään toistuviin tai laajemmin esiintyviin palautteisiin. Parhaita ideoita lähdetään viemään eteenpäin askel kerrallaan.

Ulkoisessa auditoinnissa saatiin erinomainen palaute: raportin mukaan toiminnassa ei havaittu yhtään vakavaa eikä vähäistä poikkeamaa. Laatujärjestelmä kattaa toiminnan laajasti, ja asiakaspalautteet ovat siinä keskeisessä roolissa.

Lämmin kiitos kaikille vastanneille – palautteiden keräämistä jatketaan myös tulevaisuudessa.

Evästeet sivuillamme

Sivustomme käyttää evästeitä. "Hyväksyn evästeet” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön. Osa evästeistä on välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta, kun taas toiset auttavat meitä parantamaan tätä sivustoa ja käyttökokemusta (seurantaevästeet). Huomioithan, että evästeiden kieltäminen voi vaikuttaa sivuston toimivuuteen.