Uutiset ja tapahtumat - MIP Electronics Oy
  • Kirjaudu sisään
  • Kirjaudu ulos
category

MIP:llä on viime syksystä lähtien kerätty palautetta sekä tarjouksia pyytäneiltä että ostaneilta asiakkailta. Tarkoituksena on ollut pysyä ajan tasalla siitä, miten toiminta koetaan ja missä onnistutaan.

Palautetta on saatu runsaasti, ja tulokset ovat herättäneet jopa hieman hämmennystä – positiivisessa mielessä. Meiltä ostaneilta on saatu kokonaisarvosanaksi 5,5 (asteikolla 1–6), ja myös ne, jotka eivät lopulta ostaneet, antoivat arvosanaksi 5,0.

Kehittämisehdotuksia on myös kertynyt. Niitä arvioidaan yhdessä koko tiimin kesken, ja erityistä huomiota kiinnitetään toistuviin tai laajemmin esiintyviin palautteisiin. Parhaita ideoita lähdetään viemään eteenpäin askel kerrallaan.

Ulkoisessa auditoinnissa saatiin erinomainen palaute: raportin mukaan toiminnassa ei havaittu yhtään vakavaa eikä vähäistä poikkeamaa. Laatujärjestelmä kattaa toiminnan laajasti, ja asiakaspalautteet ovat siinä keskeisessä roolissa.

Lämmin kiitos kaikille vastanneille – palautteiden keräämistä jatketaan myös tulevaisuudessa.