MIP:llä on viime syksystä lähtien kerätty palautetta sekä tarjouksia pyytäneiltä että ostaneilta asiakkailta. Tarkoituksena on ollut pysyä ajan tasalla siitä, miten toiminta koetaan ja missä onnistutaan.
Palautetta on saatu runsaasti, ja tulokset ovat herättäneet jopa hieman hämmennystä – positiivisessa mielessä. Meiltä ostaneilta on saatu kokonaisarvosanaksi 5,5 (asteikolla 1–6), ja myös ne, jotka eivät lopulta ostaneet, antoivat arvosanaksi 5,0.
Kehittämisehdotuksia on myös kertynyt. Niitä arvioidaan yhdessä koko tiimin kesken, ja erityistä huomiota kiinnitetään toistuviin tai laajemmin esiintyviin palautteisiin. Parhaita ideoita lähdetään viemään eteenpäin askel kerrallaan.
Ulkoisessa auditoinnissa saatiin erinomainen palaute: raportin mukaan toiminnassa ei havaittu yhtään vakavaa eikä vähäistä poikkeamaa. Laatujärjestelmä kattaa toiminnan laajasti, ja asiakaspalautteet ovat siinä keskeisessä roolissa.
Lämmin kiitos kaikille vastanneille – palautteiden keräämistä jatketaan myös tulevaisuudessa.
MIP:llä on viime syksystä lähtien kerätty palautetta sekä tarjouksia pyytäneiltä että ostaneilta...
Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme kattavat ja tehokkaat huoltopalvelut. Edustamiemme...
MIP:n omistajat ja hallitus irtautuivat näyttöjen ääreltä hienosäätääkseen yhtiön strategiaa....
MIP Electronics Oy myi viime vuonna hiukkaspäästöliiketoiminnan Fives Pillardille, minkä ansiosta...
Laatusertifikaattiin tähtäävä työ oli alun perin suuri, mutta iso työ kannatti. Nykyinen malli on...
Akustiikkapäivät järjestetään tänä vuonna 23. kerran. Päivät järjestetään Tampere-talossa...
Fives Pillard, Marseille, France, yksi maailman johtavista teollisuustekniikan valmistajista,...
Valtakunnalliset meluntorjuntapäivät järjestetään 22.-23.3.2023 (ke-to) Jyväskylässä ja MIP on...